Συμβουλές για τον ορισμό του αποστολέα στα SMS

Το όνομα του αποστολέα είναι το πρώτο πράγμα που κάθε κάτοχος κινητού θα προσέξει, μόλις ειδοποιηθεί για εισερχόμενο SMS. Αυτή, είναι και η πρώτη εντύπωση που δίνετε εσείς στα SMS που αποστέλλετε στους πελάτες σας.
Παρακάτω θα βρείτε κάποιες απλές συμβουλές μορφοποίησης του ονόματος του αποστολέα.
 

Για τον αποστολέα των SMS μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λατινικούς χαρακτήρες (μικρά και κεφαλαία), αριθμούς και κάποιους ειδικούς χαρακτήρες:

- (παύλα)
. (τελεία)
! (θαυμαστικό)
* (αστεράκι)
# (δίεση)
% (επί τοις εκατό)
& (και)
() (παρενθέσεις)
<> (μικρότερο, μεγαλύτερο)
, (κόμμα)
; (semicolon - ερωτηματικό)
" (double quotes)
και το κενό - space

Ο μέγιστος αριθμός των χαρακτήρων που μπορείτε να χρησιμοποιείτε είναι 11. Ο περιορισμός αυτός δεν εξαρτάται από την υπηρεσία μας, αλλά είναι κάτι που ισχύει παγκόσμια με όλους τους carriers.

Άρα, μέσα σε αυτούς τους λίγους χαρακτήρες, καλούνται πολλές φορές οι πελάτες μας να χωρέσουν την επωνυμία τους που μερικές φορές είναι αρκετά μεγάλη.

Κάποιες χρήσιμες συμβουλές για τον ορισμό του ονόματος του αποστολέα είναι οι εξής:

  1. Αν η επωνυμία της επιχείρησής μας (ή του brand name που θέλουμε να προωθήσουμε) είναι μεγαλύτερο από 11 χαρακτήρες, τότε αναγκαστικά θα πρέπει

    -> ή να μην εισάγουμε κάποια λέξη από την επωνυμία μας (σε περίπτωση πουτο brand name περιέχει περισσότερες λέξεις. Έτσι μπορούμε να βάλουμε ένα μικρό χαρακτηριστικό όνομα και στο τέλος ή την αρχή του SMS μας, να προσθέσουμε το πλήρες όνομα - σαν υπογραφή. Αυτό φυσικά μας καταναλώνει extra χαρακτήρες, αλλά είναι το καλύτερο δυνατό που μπορούμε να κάνουμε.

    -> Να "κόψουμε" (αν αυτό είναι δυνατό και το όνομα που προκύπτει φαίνεται όμορφο) το όνομα. Επίσης εδώ μπορούμε να βάλουμε το πλήρες όνομά μας στο κείμενο του SMS Στην περίπτωση που η επωυμία μας περιέχει περισσότερες λέξεις, μπορούμε να κόψουμε κάποια γράμματα και να συννενώσουμε τις λέξεις. Αυτό που εμείς θα προτείναμε, είναι να χρησιμοποιείτε κεφαλαία για το 1ο γράμμα των λέξεων και μικρά για τα υπόλοιπα. Έτσι, οι λέξεις θα ξεχωρίζουν καλυτερα.
    Για παράδειγμα, αν θέλατε να γράψετε Coca Cola Company (που δεν χωράει) καλύτερο είναι να ενώσετε τις λέξεις και να "κόψετε" κάποια γράμματα: CocaColaCo. ή και Coca Cola ή Coca-Cola
    Το παραπάνω, φαίνεται σαφώς καλύτερα απ' ότι να γράφατε πχ.: COCACOLACO.
  2.  Προσέχουμε να βρούμε, με δοκιμές, πως θα φαίνεται πιο ωραίο το όνομα του αποστολέα. Σε μερικές περιπτώσεις είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε κεφαλαία γράμματα. Σε άλλες μόνο μικρά και επίσης σε πολλές περιπτώσεις, το 1ο γράμμα κάθε λέξης κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά. Αυτό εξαρτάται από το brand name και δε μπορούμε να υποδείξουμε κάποιο συγκεκριμένο κανόνα.
  3. Πολλές φορές, αν θέλετε να δώσετε έμφαση στον τίτλο σας, μπορείτε να "στολίζετε" με βοηθητικούς χαρακτήρες τον αποστολέα. πχ για το όνομα αποστολέα liveall θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε αστεράκι: * LiveAll *
    θαυμαστικό: LiveAll !!! κοκ.
    Προσοχή μόνο στις υπερβολές, γιατί ενδέχεται να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που φαντάζεστε!

 

 Τέλος, θα θέλαμε να σας αποτρέψουμε να χρησιμοποιείτε ονόματα όπως Wind, Vodafone, Cosmote και άλλα. Πολλά από αυτά, απορρίπτονται αμέσως από την πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων του LiveAll, χωρίς να έχετε κάποια χρέωση φυσικά. Αυτό γίνεται, γιατί και πολλοί δρομολογητές απορρίπτουν τέτοιου είδους ονόματα, επειδή ο αποστολέας τους δεν είναι κάποιος από αυτές τις εταιρείες.

Powered by Terracom